خدمات‌رسانی ارتش به بیماران کرونایی| بستری ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های نیروی دریایی در تهران، رشت و بندرعباس

10:05 - 19 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۷۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش با اشاره به درگیری بیمارستان‌های نداجا در تهران، رشت و بندرعباس با موج سوم کرونا، گفت: ۱۰۰بیمار کرونایی در بیمارستا‌ن‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سطح کشور بستری هستند.
امیر دریادار محسن مرادی‌نیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضع بیمارستان‌های نیروی دریایی ارتش در خدمات رسانی به بیماران کرنایی، گفت: تمام بیمارستان‌های ما در موج سوم بیماری کرونا مثل گذشته پذیرش بیماران کرونایی را دارند و نمی‌گذارند بیماری بدون اقدامات تشخیصی و درمانی از بیمارستان‌های ما خارج شود.

وی افزود: بیمارستان‌ گلستان تهران و بیمارستان‌های ما در رشت و بندرعباس با شروع موج سوم کرونا درگیرند و به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند، این روند مثل گذشته ادامه دارد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش با اشاره به بستری ۱۰۰ بیمار کرونایی در سه بیمارستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور، اضافه کرد: این بیماران در بیمارستان‌های تهران، رشت و بندرعباس ما بستری هستند و تعدادی مرخص و حتی فوت شده اند.

مرادی نیا تأکید کرد: بیمارستان‌های نیروی دریایی در تهران، رشت و بندرعباس در خدمت نیرو‌های مسلح و حتی مردم هستند و در کنار همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمات ارایه می‌دهند.

وی اظهار داشت: ما در کنار درمان مباحث پیشگیری و بهداشتی را داریم و در سطح پایگاه‌ها و مراکز نیروی دریایی به پرسنل محترم این نیرو و خانواده‌های محترم‌شان در جهت پیشگیری و درمان آموزش انجام می‌دهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *